Předně-mobilní indexace jako faktor hodnocení algoritmu?

Ještě stále se najdou webové stránky, které nemají verzi pro vyhledávání na mobilních zařízeních a je to špatně, protože takto mohou přicházet o opravdu velkou porci uživatelů, kteří přicházejí z vyhledávačů na jejich webové stránky. Častokrát poznáte ne-mobilní verzi špatným rozložením prvků webové stránky, nezobrazenou grafikou či překrývajícími se odkazy. Jedná se o rušivý prvek, který mnoho uživatele donutí vrátit se do vyhledávání a začít hledat znovu.dívat se na svět skrze telefon

Přesně tomuto bychom měli jako vlastníci webových stránek zabránit, protože se jedná o podstatný mínus http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/olympic/minus-a-plus-85641 pro naše webové stránky. Je bláhové tvrdit, že stále jsou počítače dominantním prostředkem pro vyhledávání, ba právě naopak. Průzkumy ukazují, že až polovina zákazníků si nejdříve zboží či službu vyhledá na mobilním zařízení a teprve poté dojde do obchodu. A hledat mohou v autobuse na cestě do nákupního centra nebo přímo před obchodem na lavičce. Mohou být ale také na posteli a činit menší průzkum trhu před nákupem.

Je tedy jenom na vlastnících, zda-li učiní verzi dostupnou také pro mobilní zařízení. Ovšem je pravda, že i internetové vyhledávače upřednostňují webové stránky, které mají daleko inkluzivnější prostředí. Můžeme tedy s jistotou říci, že mobilní verze hrají roli při vyhodnocování webové stránky algoritmem pro vyhledávání? Je to možné. Přeci jen, stránky bez mobilní verze se umisťují až o 65 % na nižší pozici než stránky s mobilní verzí.starší pán dívající se na displej telefonu

Možná je tak ten správný čas investovat alespoň nějaké peníze do nové verze. Chápeme však, proč se většina nepouští do seo optimalizace stránek SEOlight pro mobilní zařízení – je to nákladné a navíc si mobilní verze vyžádá další investice do optimalizace. Je pravda, že je třeba pracovat s formátem AMP, je třeba se podívat na rychlost stránky jako takovou. Ovšem na druhou stranu lze kompenzovat výdaje na optimalizaci navýšeným ziskem z příchozích mobilních uživatelů, takže je to takové fifty-fifty.